کمتر خاک اینجا را رنگی کنید.
نوشته شده توسط : علیرضا نفیسی
بیمارستان صحرایی امام حسین(ع)....

چشمهای من و دوستم از بس گریه کرده بودیم تار میدید.

نمیدونم این همون بیمارستانی بود که چند سال پیش با ستاد شهید آوینی اومده بودیم؟!

موزه....

من اصلا دلم نمی خواست قبول کنم که اینجا همون بیمارستانه که توی اتاق نیایشش با بچه ها شبهایی رو گذروندیم.

 با بچه های دانشگاه علوم پزشکی وارد موزه شدیم....

خیله سخته برای من وقتی که دوران دفاع مقدس رو ندیدم وقتی این همه تغییر رو طی این چند سال در مناطق عملیاتی جنوب می بینم چه برسه به رزمنده هایی که اونجا بودند و هزار ها خاطره از اونجا دارن.

 یه خواهش از مسئولین دارم.

دوستان، سروران ....

قبول. بیمارستان، دارای مدرنترین تجهیزات بود و باید موزه می شد ولی خاک اینجا تأثیرش را می گذارد.

کمتر خاک اینجا را رنگی کنید.






:: بازدید از این مطلب : 457
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست